דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להרוויח כסף בשיווק רשתי גם אם אין לך ארגון גדול 

מאת    [ 03/05/2009 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2388 פעמים ]


האם זה אפשרי להרוויח כסף בשיווק רשתי ללא ארגון בחברה שלך? באופן מסורתי התשובה היא לרוב לא. בשיטות העבודה הישנות זה לא ממש אפשרי להרוויח כסף בשיווק רשתי אם אין לך ארגון גדול ויציב שנמצא על מחזור אוטושיפ קבוע.

הסיבה שיש הרבה אנשים היום בשיווק רשתי שמרוויחים כסף גם שאין להם ארגון עדין או שהם רק מתחילים בשיווק רשתי היא שהם משתמשים בשיטות עבודה עם הרבה יותר מינוף ממה שאתה עושה.
כמו שאתה יודע מינוף הוא שם המשחק בשיווק רשתי, אבל זה שאתה נמצא בשיווק רשתי לא אומר שיש לך מינוף גבוה. אתה כבר היום יכול לעשות פעולות שיתנו לך מינוף פי 10 יותר גדול ממה שאתה עושה היום. מינוף שיאפשר לך לעבוד את אותן השעות שאתה עובד היום על העסק שלך אך לקבל פי 5 יותר תוצאות.
זה שאתה נמצא בשיווק רשתי כבר נותן לך אפשרות מינוף הרבה יותר גדולה ממה שיש להרבה עסקים קטנים אחרים, אבל זה ממש לא אומר שהעסק שלך הוא בעל מינוף גבוה.

לא כול העסקים נבראים אותו הדבר וכמו שאתה רואה בכול יום שאתה הולך ברחוב , יש המון אנשים שעובדים ממש קשה בשביל שכר נמוך. גם בעסק שלך בשיווק רשתי יכול להיות שאתה יכול להרוויח כסף מחוץ להזדמנות שלך.
איך?
יש המון דברים שאתה יכול לעשות, בוא נתחיל בזה שאתה תתחיל לספק שירותים לאנשי שיווק רשתי אחרים, תן להם עזרה מקצועית שתוביל אותם להצלחה שלהם, תמתג את עצמך בשוק ותמשוך לקוחות משלמים עבור העסק שלך.
זהו ההבדל בין מפיץ שיכול רק למכור את המוצר של החברה וההזדמנות לבין בעל עסק שיכול לעשות מגוון רחב של דברים וליצור לעצמו מספר תזרימי הכנסה.

כבעל עסק אתה חייב להתחיל לחשוב יותר גדול, אתה חייב תמיד להיות שונה כדי שתוכל להבדיל את עצמך מהעדר ולמשוך מועמדים ולקוחות אליך.
אם אתה שואל את עצמך עכשיו איך אני מסוגל לעשות את זה? למה שמישהו יקשיב לי?

זו שאלה לגיטימית, אך תזכור את הרעיון הבא, אתה יודע תמיד משהו שמישהו אחר אינו יודע, אם אתה נמצא כבר זמן מה בשיווק רשתי ואתה לא מצליח, אתה יכול ללמד אנשים מה לא לעשות כדי להצליח.
אם אתה מתחיל בשיווק רשתי ואין לך עדין בסיס של ידע על שיווק ומשיכה אתה יכול למנף את שיטת העבודה ומערכת והשיווק של החברה או החונך שלך. כאשר אתה מתחיל אין טעם שתנסה להמציא את הגלל משום שאתה לא יודע איך.

יש דרך להרוויח כסף בשיווק רשתי מעבר לתוכנית התגמול של החברה שלך, את הדרך הזו אתה יכול ללמוד במלואה באתר שלי שנמצא בחתימה שלי, גש לשם עכשיו ותשנה את העסק שלך החל מהיום.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי


איתמר בן חור הוא יזם ומאמן בשווק רשתי אשר מלמד מפיצים בשיווק רשתי איך למשוך 5 אנשים חדשים בכול יום שמתעניינים בשיווק רשתי ורוצים לדבר איתך. כנס לאתר עכשיו ותלמד איך.
http://www.howmlmwork.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב